close
رزرو آنلاین هتل
راهنمای خرید موتورسیکلت

راهنمای خرید موتورسیکلت

راهنمای خرید موتورسیکلت

راهنمای خرید موتورسیکلت

راهنمای خرید موتورسیکلت

راهنمای خرید موتورسیکلت
راهنمای خرید موتورسیکلت
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ماتبلیغات در سایت ماتبلیغات در سایت ما
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آخرین کاربران
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
رونیکس سرور - هاست - نمایندگی هاست - میزبانی وب پرسرعت و پربازدید
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
راهنمای خرید موتورسیکلت

 

برگزاري نمايشگاه نقاشي خردسالان در خرم‌آباد

در گشتی که در بازار موتور سیکلت زدیم متوجه شدیم که این بازار هم دست کمی ‌از آشفته بازار خودرو ندارد.

قیمت موتور‌های به اصطلاح وارداتی بالا کشیده شده و شرکت‌های داخلی نیز این فرصت را غنیمت شمرده و قیمت‌ها را بالا برده‌اند. به گفته فروشندگان موتور سیکلت‌، شیب تند و صعودی قیمت‌ها همچنان ادامه دارد و برای خرید موتور سیکلت، امروز بهتر از فرداست. اگر بازار به همین نحوی که هم‌اکنون شاهدش هستیم، ادامه پیدا کند، قطعا تا انتهای سال قیمت موتور سیکلت‌های با حجم ۱۲۵تا۱۵۰ سی‌سی در حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان و موتور سیکلت‌های باحجم موتور بالاتر مانند آپاچی و پالس نزدیک به ۵۰۰ هزار تومان افزایش قیمت خواهند یافت. این افزایش قیمت در حالی است که قیمت موتور سیکلت در روزهای پایانی سال گذشته نیز از ۸۰ تا ۲۰۰ هزار تومان بسته به حجم موتور افزایش داشته‌اند.

 


کجا‌ها بخریم؟ 
در تهران برای خرید موتور سیکلت بهترین محل برای خرید کردن حوالی میدان رازی یا همان گمرک معروف است. برای رسیدن به این مرکز می‌توانید از تمام وسایل نقلیه استفاده کنید‌. اگر اهل حمل و نقل عمومی‌ هستید با مترو می‌توانید به ایستگاه میدان حر بروید و از آنجا با یک خط اتوبوس به میدان رازی بروید‌. از خطوط اتوبوس تندرو هم می‌توانید استفاده کنید و به اینجا برسید. اگر اهل تاکسی سواری هستید خودتان را به میدان انقلاب برسانید و از آنجا با تاکسی به گمرک بروید‌. اگر هم قصد سفر با خودوری شخصی را دارید در روزهای وسط هفته فکر رفتن را از سرتان خارج کنید و خرید را بگذارید برای پنجشنبه و جمعه. 
از هر راهی که بروید برای برگشت هم می‌توانید از موتور سیکلت جدیدتان استفاده کنید. 
در شهرستان‌ها هم بهترین روش خرید، پیدا کردن نمایندگی موتور سیکلتی است که می‌خواهیم بخریم!  

 


اطراف گمرگ! 
وقتی به گمرک برای خرید موتور سیکلت می‌روید در اطرافش می‌توانید از بازار دوچرخه هم دیدن کنید‌. لوازم یدکی دوچرخه و موتور سیکلت و شرکت‌های بیمه که بیمه موتور سیکلت را انجام می‌دهند هم در اطراف میدان رازی وجود دارند. در ضمن برای استراحت هم می‌تو‌انید از پارک رازی استفاده کنید‌. پارک رازی بسیار زیبا‌ست و پدر بزرگ‌ها یا احیانا پدرتان بهتر اینجا را می‌شناسند. 

بیمه بازی 
برای بیمه کردن موتور سیکلت انتخاب چندان سختی ندارید. یعنی در واقع اصلا گزینه‌ای ندارید که بخواهد انتخاب شما را سخت کند. برای هر نوع موتور سیکلتی با هر قیمت و حجم موتوری، چه ایرانی باشد و چه وارداتی یک نوع بیمه وجود دارد‌. از نکات جالب این است که برای موتور سیکلت، بیمه‌ای با عنوان بیمه بدنه تعریف نشده است و بیخود نیست که همه به فکر موتور سیکلت‌شان هستند. تعرفه قیمت بیمه شخص ثالث هم تا آخرین روزهای سال که ما خبر داریم ۱۰۵ هزار تومان بوده است. این بیمه شامل ۹۰ میلیون تومان دیه و ۲میلیون و ۲۵۰ هزار تومان خسارت مالی است. برای بیمه موتور سیکلت‌تان می‌توانید به اغلب شرکت‌های بیمه‌ای مراجعه کنید. 


موتور بازی 
در کلان شهرهایی مانند تهران که ترافیک امان همه را بریده است یکی از بهترین وسایل نقلیه برای حضور در شهر موتور سیکلت است‌. موتور سیکلت‌ها در این حال یکی از خطرناک‌ترین وسایل نقلیه هستند که سالانه جان بسیاری را نیز می‌گیرد. بازار موتور سیکلت از جمله بازار‌هایی است که نسل جوان بسیاری را به سمت خودش می‌کشد و این بازار از قیمت ۶۰۰ هزار تومان آغاز و گاهی تا چندین میلیون تومان را هم در خودش جای داده است و به دلیل تنوع و گستردگی بسیار زیادش طیف بزرگی از جامعه را در خودش جای داده است. 

موتور بازها 
استفاده از موتور مخصوص افراد خاصی نیست و افراد متفاوتی بنا به شرایط اجتماعی خود از موتور سیکلت استفاده می‌کنند. 
یکی از طیف‌های جامعه افرادی هستند که از موتور سیکلت به عنوان وسیله‌ای برای ایاب و ذهاب به محل کارشان استفاده می‌کنند و شاید در روز مدت زمانی در حدود یک ساعت از موتور سیکلت‌شان استفاده می‌کنند. برای این طیف موتور‌های طرح ویو مناسب‌تر است. عده‌ای از موتورشان به عنوان یک وسیله کاری و برای کسب در‌آمد استفاده می‌کنند. پیک‌های موتوری و آنهایی که با موتور به جا‌به‌جایی وسیله مشغولند بیشتر از موتور‌های ۱۲۵ سی‌سی استفاده می‌کنند. جوانان و آنهایی که با قیمت مناسب به دنبال موتوری خوش رکاب هستند از پالس و آپاچی استقبال می‌کنند و دسته آخر هم آن عشق موتور‌هایی هستند که برای ارضای حس درونی‌شان بیشتر خرج می‌کنند و موتور‌های چند میلیونی مانند هیوسانگ یا کاوازاکی را انتخاب می‌کنند. البته یک دسته دیگر هم وجود دارند و آن تریل‌بازهایی هستند که بالای ۲ میلیون تومان هزینه می‌کنند و آنها را می‌توانید حوالی کوه‌های شهران و در کوهسار پیدا کنید. 
گارانتی 
در بازار موتور سیکلت گارانتی معنای چندانی ندارد، شرکت کویر که یکی از مهمترین شرکت‌های تولید کننده و وارد کننده موتور است موتور‌های خود را ۲ ماه یا ۲ هزار کیلومتر گارنتی می‌کند. شرکت کبیر هم چیزی در حدود ۶۰۰۰کیلومتر گارانتی دارد‌. البته این جمله را خیلی از زبان فروشندگان و موتور‌سواران شنیده‌ایم که گارانتی موتورسیکلت چیزی شبیه مهریه است!


تعداد بازديد : 1003
پنجشنبه 13 شهريور 1393 ساعت: 0:18
نویسنده:
نظرات()
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط احمد ساکی در تاریخ 1393/6/17 و 14:54 دقیقه ارسال شده است

احمد ساکی

سلام
آقا علی عزیز،اینگونه که می فرمایید نیست،پروژه بام که یکسال قبل از تودیعه دهمرده کل اجمعین تعطیل شده بود.
اتفاقا جناب بازوند فردی تکنوکرات است و شاید به جرات اولین استانداری است که تاکنون کمتر وارد حاشیه شده است.
فعلا که بیشترین پروژهای احیا شده توسط ایشون مربوط به مرکز لرستان بوده تا شهر کوهدشت،از پروژه برج های دوقلوکیو،مجتمع کشت و صنعت،راه اهن خرم آباد،فرودگاه خرم آباد،آزاد راه خرم آباد - اراک،هتل بام لرستان،پروژه باغ فیض،پل مازیار،پل جهادگران،پل 9 دی،هتل سزّار صخره ای،ساماندهی ورودی های شهر،تزریق بودجه برای انتقال آب به سراب کیو،سد کاکارضا و انتقال آب شرب خرم آباد،سد ایوشان و ...
خدایش بی انصافی هست تلاش های صورت گرفته رو نبینیم
ایشون نه استاندار خرم آباده نه کوهدشت ایشون استاندار لرستانن
ضمننا جناب بازوند بچه نهاوند هستن نه کوهدشت،و هیچ نسبتی با اهالی کوهدشت ندارند،مثل ما ساکی ها که علاوه بر خرم آباد، در شهرهای دورود،اندیمشک،دزفول و ... هم تیرهایی از این خاندان هست ولی اکثریت انان با ساکی های خرم آباد نسبت خونی ندارند،
و همانند معتمدی های اصفهان که فارس هستند ما نباید آنان را به واسطه ایل بزرگ سگوند در لرستان با نام معتمدی هستند، آنان را لر بدانیم
چون کوهدشت بازوند دارند دلیل نمی شود هر بازوندی کوهدشتی باشد
و اتفاقا جناب بازوند به صراحت خودشون این موضوع رو رد کردند و اظهار داشته اند اولین سفر عمرشان به کوهدشت در زمان معاونت عمرانی که در لرستان بودند بوده(سال 84-86)(لینک خبر رو خواستین میدم خدمتتون)
سعی کنیم حامی این قول عمران و اقتصادی باشیم چرا که نعمتی برای لرستان هست که با ازدست دادنش فقط حسرت نصیبمان خواهد شد.سپاس
پاسخ : جناب ساکی عزیز همونطور که خودتون اشتباه تایپی داشتید و غول رو قول نوشتید بنده هم الان متوجه شدم که بجای استاندار لرستان نوشتم استاندار خرم آباد
اما از کارهایی که گفتید و از پروژه هایی که فرمودید در دوران بازوند بوده کدومشون تکمیل شدن و یا در حال تکمیل شدن هستند ؟
کدوم یک از این پروژه هایی که گفتید مربوط به استاندار هست ؟
فک کنم شما پروژه های مربوط به شهرداری رو هم به حساب ایشون میذارید ؟
در ضمن آقای دهمرده چرا از چشم خیلی ها افتاد ؟ چون مرد عمل بود و در میدان عمل بود
چون مسئولین ادارات رو مکلف به جهاد و کار جهادی میکرد
همونطور که میبینی پروژه عظیمی مثل بام لرستان چقدر زود آب و برق و گاز و آسفالت به همه جای اون کشیده شد . علتش این بود که مثلا از ریس اداره آب و فاضلاب در موعد و مهلت تعیین شده لوله کشی میخواست ، متاسفانه کلا ما ایرانی ها هم که وقتی یکی ازمون کار بخواد شروع میکنیم به زیر آب زنی و به اصطلاح قبر کنی
آره کار و پروژه باید لمس بشه و مردم ببینن
شعار دادن و رو کاغذ نوشتن کار ساده ایه


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی
تبلیغات
در مورد خرم آباد
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
صفحات جانبی